Τι είναι

Aerial Pilates-Aerial Yoga

Είναι ένα νέο και πολύ διαδεδομένο είδος εξάσκησης, που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του Pilates και της Yoga με την έλλειψη βαρύτητας και την αιώρηση, τις κλασικές ασκήσεις Pilates και Yoga με ακροβατικές κινήσεις και υπόσχεται πολλά. Εκτελείται με τη βοήθεια ενός ειδικού πανιού το οποίο κρέμεται από το ταβάνι, 6 μέτρων και πλάτους 2 μέτρων.

Κάθε μάθημα σας φέρνει πιο κοντά στο όνειρο να αποκτήσετε μια καλλίγραμμη και αδύνατη σιλουέτα. Σκεφτείτε μόνο πόσο πολύ γυμνάζονται οι κοιλιακοί κάθε φορά που αιωρείστε. Σίγουρα χρειάζεται εξάσκηση, αλλά είναι βέβαιο ότι θα σας συνεπάρει αφού θα μαθαίνετε να κινείστε ανάμεσα σε υφάσματα και ιμάντες που κρέμονται από την οροφή , κάνοντας διατάσεις και αυξάνοντας τη δύναμή σας, τη στιγμή που αψηφάτε τη βαρύτητα.

Το εναέριο Pilates-Yoga γυμνάζει όλο μας το σώμα. Με τη χρήση των ειδικών πανιών ενσωματώνει το στοιχείο της αιώρησης και της διασκέδασης σε ένα διαφορετικό τρόπο εκγύμνασης για όλες τις ηλικίες και όλα τα επίπεδα. Η αιώρα προσφέρει μια εμπειρία μηδενικής βαρύτητας που αιφνιδιάζει ευχάριστα. Η πρώτη αντίδραση είναι κατηγορηματική (σιγά μην το κάνω εγώ αυτό) αλλά μια δοκιμή θα πείσει και τον πιο διστακτικό. Από μάθημα σε μάθημα η πρόοδος είναι εντυπωσιακή και το σημαντικότερο ο φόβος υποχωρεί και δίνει τη θέση του στην απόλαυση. Μέσα από το παιχνίδι το σώμα γυμνάζεται εντατικά και η ενδυνάμωση των μυών είναι εμφανής μετά από μερικά μαθήματα. Η μεγαλύτερη πρόκληση της άσκησης είναι να ελέγχεις την κάθε σου κίνηση. Για να ισορροπήσεις στην αιώρα χρειάζεσαι αυτοσυγκέντρωση. Αυτό σημαίνει ότι αφοσιώνεσαι πλήρως στο μάθημα και το μυαλό αδειάζει από κάθε σκέψη της καθημερινότητας. Σε αυτό το μάθημα ο χειρότερος σύμβουλος είναι ο φόβος και ο μεγαλύτερος σύμμαχος η επίγνωση και η προσοχή.

Ένα από τα πλεονεκτήματα, αν και περίεργο, είναι το γεγονός ότι οι ασκούμενοι αιωρούνται, καθώς και ότι σε πολλές από τις ασκήσεις έρχονται τα πάνω κάτω: το κεφάλι κοιτά το πάτωμα, τα πόδια το ταβάνι. Η συγκεκριμένη στάση έχει πολλαπλά οφέλη, αφού αποφορτίζει τους σπονδύλους κι επιτρέπει στη σπονδυλική στήλη να βρεθεί σε πλήρη διάταση. Έτσι ευθυγραμμίζεται το σώμα και βελτιώνεται η στάση του. Παράλληλα όσοι υποφέρουν από μυοσκελετικούς πόνους ανακουφίζονται αισθητά.

Οι αιώρες επιτρέπουν στους μυς να γυμναστούν βαθύτερα, πραγματοποιείται βαθιά διάταση των μυών και απελευθέρωσή τους, καθιστώντας έτσι πιο εντατική την προπόνηση.

Τo εναέριο Pilates-Yoga  προσφέρει μυϊκή ενδυνάμωση, γυμνάζοντας κυρίως την κοιλιά (σε κάθε κίνηση στην αιώρα θα πρέπει να χρησιμοποιεί κανείς το κέντρο του) κάνοντας άμεσα αισθητή διαφορά στους κοιλιακούς σου, τους ώμους και τα χέρια (καθώς πρέπει να σηκώσει το σώμα του ψηλά ο ασκούμενος, να κάνει δηλαδή έλξεις) συνδυάζοντας όμως πάντα τη σωστή στάση του σώματος μέσω της βαρύτητας. Οι ανάποδες στάσεις οξυγονώνουν τον εγκέφαλο, τρέφουν τα κύτταρα, ξεκουράζουν την καρδιά. Όσο για τα ψυχικά οφέλη,το μεγαλύτερο κέρδος είναι η βελτίωση της διάθεσης. Αυτό επιτυγχάνεται κυρίως λόγω των ανάποδων στάσεων, που ρυθμίζουν ολόκληρο το ορμονικό σύστημα. Τέλος προσφέρει απώλεια βάρους, σμιλεμένο κορμί και απόλυτη χαλάρωση.